
Puolen litran pullataikinasta tein mm. muutaman laskiaispullan. Välissä vadelmahilloa ja kermavaahtoa, päällä tomusokeria.
tiistai, 24. helmikuu 2009

Puolen litran pullataikinasta tein mm. muutaman laskiaispullan. Välissä vadelmahilloa ja kermavaahtoa, päällä tomusokeria.
Kommentit